IN LOVE: Salvatore Ferragamo AW16-17

03:20 marcela cierkosz 3 Comments


W moim własnym rankingu fashionweek'owskim, który odbywa się tylko w mojej głowie, zawsze wygrywa kolekcja z której chciałabym założyć wszystkie style. Milan Fashion Week zdecydowanie zwycięża Salvatore Ferragamo. Po raz kolejny światowej sławy projektant zainspirował się polskim lumpeksem. (Nie bierzcie tego na serio.) Przecież szmateksy to królestwo kolorowych plis i zestawienia bardzo kontrastowych kolorów, futer, golfów, falbanek i zygzaków. Wiem, bo sporo się tam naszperałam. 
Zachwyciło mnie też to piękne obuwie. Już w zeszłym roku nosiłam sandałki z futrzanym paskiem na przedzie, wtedy się śmiali, w tym roku będą zazdrościć.

















3 komentarze:

  1. Te kolory, zygzaki i wszystko razem! Bajka, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. genialna kolekcja! widzę wiele ciekawych rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kolekcja, ale nie w moim stylu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń