LOOK OF THE DAY

14:33 marcela cierkosz 5 Comments


W dzisiejszym poście sukienka, którą zapowiadałam wczoraj. Jestem w niej bezwzględnie zakochana, w kroju, materiale, princie... W ogóle w tym sezonie Zara przechodzi samą siebie tworząc  piękną kampanię, w jednej- damskiej, piękne modelki chodzą po plaży i rozsypują w powietrzu jakiś kolorowy proszek, a w młodzieżowej kilka młodych dziewczyn siedzi na ziemi lub na fotelu w pięknych sweterkowych sukienkach i kwiatowych ciuchach. Estetycznie good job Zara.






(wearing: ZARA dress)

Było by mi bardzo miło, jakbyście obserwowali mnie na Instagramie!




5 komentarzy:

  1. Właśnie zamòwiłam ja na stronie Zary, patrzac na Ciebie, wiem ze nie bedeviled żałować.

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW świetna ta sukienka! :) Jestem pod wrażeniem :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń